Jak znaleźć wysłane zamówienie?
Dodany przez     03/03/2020    0 Komentarze
Jak znaleźć wysłane zamówienie?
Informacje które ułatwią śledzenie paczek z częściami wysłanych z naszego sklepu.

Śledzenie paczki wysłanej kurierem

Wysyłka zamówionych części

Obecnie większość sklepów internetowych, w tym także nasz, oferuje możliwość wysyłki zakupionego towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej. Stosunkowo szybki czas realizacji takich zamówień i niski koszt wysyłki powoduje, że taki sposób dostarczenia części do wózków widłowych jest wygodny zarówno dla sprzedającego jak i kupującego. Jedna z firm kurierskich, którą realizujemy złożone przez Państwa zamówienia jest DPD Polska.

Zautomatyzowany system lokalizowania przesyłek DPD pozwala na sprawdzenie gdzie aktualnie znajduje się nadana z naszego sklepu paczka. Po otrzymaniu mailem lub SMSem numeru przesyłki wystarczy wprowadzić go na stronie www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke aby śledzić swoje zamówienie. Najbardziej kluczowy jest moment gdy paczka trafi do odpowiedniej sortowni firmy kurierskiej, która obsługuje zamówienia, a stan zamówienia zmieni się na "Wydanie przesyłki do doręczenia".

Paczka w doręczeniu

Kiedy kurier ma już Państwa paczkę w swoim samochodzie można spodziewać się jego przybycia jeszcze tego samego dnia. W formularzu śledzenia zamówienia, po podaniu jego numeru i gdy ma ono status "w doręczeniu" można uzyskać bezpośredni numer kontaktowy do kierowcy, który dostarczy Państwa zamówienie. Dzięki temu numerowi można dowiedzieć się jaka będzie orientacyjna godzina przekazania paczki, lub jeśli taka pora nie będzie odpowiednia, to pozwoli na umówienie się z kurierem na bardziej dogodny moment.

Poniżej przedstawiono procedurę umożliwiającą zdobycie numeru telefonu do kuriera DPD:

1. Na stronie śledzenia przesyłki DPD należy wpisać otrzymany numer wysyłki i kliknąć przycisk "Wyszukaj".

numer wysyłki kurierskiej

2. Przechodzimy do okna lokalizowania paczki.

obserwowanie zamówienia

3. Po 1 lub 2 dniach roboczych status przesyłki powinien się zmienić na "Wydanie przesyłki do doręczenia". Oznacza to, że paczka jest już w rękach kuriera, który dostarczy zamówione przez Państwa części. Proszę kliknąć zaznaczony w kółku przycisk.

dostarczenie paczki przez kuriera

4. Następnie pojawiają się rubryki służące weryfikacji zapytania o daną dostawę. Aby otrzymać numer telefonu kuriera wystarczy wypełnić np. "Kod pocztowy nadawcy" (nasz kod to 36-020) i przepisać kod z obrazka.

wyszukiwanie przesyłki kurierskiej

5. Proszę kliknąć "Pokaż".

sprawdzenie kuriera DPD

6. Po przejściu takiej procedury otrzymujemy telefon kontaktowy do naszego doręczyciela.

numer telefonu dostawcy

_____________________________________________________________________

W szczególnych przypadkach proszę kontaktować się z firmą DPD poprzez ich infolinię:

telefon: 801-400-373 lub (22) 577-55-55
e-mail: cc@dpd.com.pl

Infolinia jest czynna w godzinach:

od poniedziałku do piątku: 8:00 – 19:00,
w soboty: 8:00 - 14:00

Udostępnij ten wpis:

Dodaj odpowiedź

* Podpis
* Adres e-mail (nie będzie publikowany)
   Adres www (adres url z http://)
* Treść komentarza